sobota, 24 stycznia 2015

Witajcie :)


Jestem czternastoletnią dziewczyną. Założyłam bloga, aby podzielić się z innymi swoimi przemyśleniami, zdjęciami, rysunkami... Uwielbiam rysować, tańczyć, śpiewać, niekiedy gram na gitarze. Lubię czytać, gotować, robić zdjęcia, pisać opowiadania, wiersze. Interesuje się też modą. Na tym blogu chciałabym dodawać zdjęcia, które w jakiś szczególny sposób mi się spodobają. Będę dodawać cytaty, które zwrócą moją uwagę jak i rysunki. Wszystkie zdjęcia będę robić samodzielnie jednak inspiracje na moje rysunki będę czerpać z internetu, będą to głównie szkice na podstawie zdjęć jak i też innych szkiców dostępnych w internecie, dodam na pewno jakąś muzykę, która mi się podoba, może kiedyś opiszę swój dzień. Zobaczymy :) czas pokaże co mi do głowy strzeli heh ;) Mam nadzieję że mój blog wam się spodoba. 
A to jeden z moich rysunków. Taki zwykły ;p



Cytat moim zdaniem bardzo mądry ;)




Zdjęcie, które zrobiłam dzisiaj 'ptaki na drzewie' czy tylko ja tutaj widzę serduszko ? ;3 




Piosenka, która uwielbiam, zresztą tak samo jak uwielbiam samą wokalistkę <3 
BLANK SPACE !! 

12 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie :) super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na blog i samo spojrzenie na świat ;)
    Bardzo podoba mi się to zdjęcie z cytatem oraz z ptakami na drzewie - ja również widzę serduszko, ale jakby złamane :c
    A co do piosenki to nie słucham Tylor, ale Blank Space uwielbiam :D
    Czekam na kolejne przemyślenia <3
    Pozdrawiam, Tenebris ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju dziękuje za miłe słowa :) także pozdrawiam <3

      Usuń
  4. No już z niecierpliwością czekam na kolejne posty,pozdrawiam i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada. Ja również czekam na kolejne posty. :)

    OdpowiedzUsuń